زندگي زيبا
گردآوري جملات و پند و اندرزهاي زيبا در مورد زندگي بهتر و زيبا - عشق و ...
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 8:29 ::  نويسنده : فاطمه

 

 

7 قدم تا ازدواج بي دردسر

 

حتما براي شما هم اتفاق افتاده که دلتان خواسته باشد زمان را نه يک ساعت که يک دقيقه عقب ببريد و همه چيز را جبران کنيد. اتفاقي که براي خيلي ها در زندگي مشترک رخ مي دهد و آرزو مي کنند زمان چند روز، چند ماه يا چند سال به عقب برگردد تا اشتباهات خود را اصلاح کنند. اشتباهاتي که اگر هوشيار باشيد، مي توانيد جلوي آنها را در همان دوران نامزدي بگيريد.

  1. شما هم کامل نيستيد: ازدواج پيوند مقدسي است. آنقدر مقدس که خيلي ها براي حفظ حرمت آن، زندگي خود را زير و رو مي کنند. ممکن است شما با کسي نامزد کرده باشيد که از هر لحاظ براي ازدواج مناسب به نظر برسد اما اين دليل نمي شود که بي عيب و نقص باشد و به محض ديدن ايرادهاي خلقي و رفتاري او، زمين و زمان را بهم بريزيد و حس کنيد که به ساحت مقدس عشقتان توهين شده است! شما دو آدم خاکستري هستيد که قرار است مثل تمام آدم هاي دنيا يک روند رو به رشد را طي کنيد تا به کمال برسيد.اگر همسفرتان در مسيرش سکندري مي خورد، به جاي سرزنش کردن او و نگراني از اين که يک عمر بدبخت شده ايد، زير دست و بالش را بگيريد تا راه رفتن را ياد بگيرد.

  2. عشق تحميلي: اگر احساس کنيد کسي مي‌خواهد خودش را به شما تحميل کند، چه مي‌کنيد؟ اولين واکنش همه ما «فرار کردن» از دست اوست؛ بنابراين به‌جاي «تحميل کردن» خود به طرف مقابل، خيلي عادي رفتار کنيد؛ نه آن‌قدر بي‌اعتنا و نه آن‌قدر احساساتي که او را پشيمان کنيد و فراري بدهيد؛ خودتان باشيد و بگذاريد گذر زمان و رفتار منطقي هر دوي شما، عشق و علاقه پايدار و محکمي را بينتان ايجاد کند؛ عشق ناشي از يک حس خوب نه عادت و وابستگي ناشي از اجبار. يادتان باشد شما اگرچه قرار است يک زندگي مشترک را شروع کنيد اما براي درک علاقه اي که به هم داريد، بايد کمي از هم فاصله بگيريد تا بتوانيد بهتر همديگر را ببينيد و دلايل دوست داشتن تان را هر لحظه به ياد بياوريد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 8:27 ::  نويسنده : فاطمه

 از الفباي زندگی چه می‌دانیم ؟

از اشتیاقی که برای رسیدن به نهایت آرزو‌ها داریم و بر اساس آن تلاش بی وقفه‌ای را در مسیر پر فراز و نشیب زندگی بکار می‌بندیم تا آن را دریابیم ؟

دانسته‌های خود را از الفبای زندگی بنویسیم تا به خاطرمان باشد که عمری را صرف چه می‌کنیم.

ا

لف: اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزوها

 

ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم

 

پ: پویایی برای پیوستن به خروش حیات

 

ت: تدبیر برای دیدن افق فرداها

 

ث: ثبات برای ایستادن در برابر بازدارنده ها

 

ج: جسارت برای ادامه زیستن




ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 8:26 ::  نويسنده : فاطمه

مناسب ترین جواب (مطالب آموزنده)

 جواب سلام را با علیک بده ،

جواب تشکر را با تواضع،

جواب کینه را با گذشت،

جواب بی مهری را با محبت،

جواب ترس را با جرأت،

جواب دروغ را با راستی،



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 8:23 ::  نويسنده : فاطمه

 

اگر نیت این را دارید که زندگی سازنده تری داشته باشید


به این چند جمله ایی که با «اگر» آغاز می شوند به خوبی توجه کنید .

- اگر تسلطی بر اعمال خود ندارید، ولی بدانید که در نهایت اقدامات شما از آن شماست.

- اگر برای خود راه مشخص و خاصی را انتخاب کرده اید، مردم نیز به این راه شما توجه خواهند نمود.

- اگر شما حداقل ۱۰ درصد درآمد تان را پس انداز نمی کنید بدانید که صرفه جویی نخواهید کرد.

- اگر بیش از حد صحبت کنید،مردم شنیدن حرفهایتان را متوقف خواهند کرد.واگر به اندازه کافی حرف نزنید، مردم هرگز نقطه نظرات شما را نخواهند شنید.

- اگر تنبل هستید، هرگز موفق نخواهید بود.تنبلی پتانسیل های واقعی شما را تحت تاثیر قرارخواهد داد.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به نام آنكه جان را فكرت آموخت فاطمه‏ متولد سال هزار و سیصد و شصت و سه در شهری زیر آسمان زیبای خدا - سلام خدمت دوستان بزرگوارم. اميدوارم اين وبلاگ مورد پسند شما دوستان گرامي و خوبم واقع شود. موضوع وبلاگم: (گردآوري جملات و پند و اندرزهاي زيبا در مورد زندگي بهتر و زيبا - عشق و ...) پرسیدم..... ، چطور ، بهتر زندگی کنم؟ با كمی مكث جواب داد: گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر، با اعتماد ، زمان حالت را بگذران، و بدون ترس برای آینده آماده شو . ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز. شک هایت را باور نکن، وهیچگاه به باورهایت شک نکن. زندگی شگفت انگیز است، در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی. پرسیدم ، آخر .... ، و او بدون اینكه متوجه سؤالم شود ، ادامه داد: مهم این نیست که قشنگ باشی ...، قشنگ این است که مهم باشی ! حتی برای یک نفر. كوچك باش و عاشق ... كه عشق ، خود میداند آئین بزرگ كردنت را. بگذارعشق خاصیت تو باشد ، نه رابطه خاص تو با کسی. موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگي زيبا و آدرس nafas30.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 54300
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

Alternative content




??? ?????
???
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم